Whishlist 1975 (first update)

In december stelde ik een ‘longlist’ op van de whisky gedistilleerd in 1975 die in Vlaanderen beschikbaar is. Doel : een hemelse fles van mijn geboortejaar selecteren.

Twee maand later – ik ben een trage beslisser – neem ik de lijst opnieuw door.

1975-collection - longlist version 2

Tweede versie van de ‘1975’ longlist

Ik kwam tot volgende vaststellingen :

1) 15 whisky’s (van de 69) die ik in december vond zijn reeds niet meer verkrijgbaar.

2) Ik vond 7 nieuwe whisky’s die in december niet te vinden waren. Mooi, er komen nog steeds nieuwe 1975 bottelingen uit.

3) De gemiddelde prijs steeg in 24 gevallen, maar daalde in 21 gevallen. de oorzaak van deze daling wijt ik aan het vinden van nieuwe internetwinkels die ik toevoegde aan de lijst.

Morgen de short list.

Dit bericht werd geplaatst in 1975, Remarks. Bookmark de permalink .

Een reactie op Whishlist 1975 (first update)

  1. Pingback: Wishlist 1975 (Shortlist) | Daily expressions of sweet and sour

Geef een reactie

